Thursday, April 16, 2009

Photo Editting

Salam... foto editting kali ini memaparkan gambar-gambar anak saudara saya Haikal dan Afiq. Gambar ini merupakan gambar lama dan rekaan ini sudah lama dihasilkan tapi hingga kini saya masih belum mencetaknya. Bukan lupa tapi tak ingat? Kalaulah saya sedia mencetak, pasti gambar2 ini sudah sampai ke tangan kakak saya. Beliaulah yang paling menyokong hasil2 kerja seni saya selama ini. Buat kakak, nantikan kejutan untukmu. kekeke....

Kerja menghasilkan foto2 editting ini agak memakan masa kerana saya leka bermain2 dengan layoutnya. Jika anda perasan, ada sekeping gambar dengan dua rekaletak yang berbeza. Sengaja saya berbuat demikian untuk mencari variasi yang lebih menarik. Bila terhasil, rasa sayang pula hendak menbuang salah satu rekaan itu. Hasilnya, saya paparkan sekali kedua2 gambar yang siap diedit dalam laman kali ini. Selamat menjamu mata.























































No comments:

Post a Comment